08 Αυγούστου 2017

Στη φυλακή 38χρονη μητέρα που αποπλάνησε δύο έφηβους και έκανε σ@ξ μαζί τους στο αμάξι της

«Πολιορκούσε» ερωτικά τα θύματά της στέλνοντάς τους γυμνές φωτογραφίες της στο Snapchat - Εντύπωση προκαλεί η στάση του συζύγου που εξακολουθεί να τη στηρίζει


Τουλάχιστον τέσσερα χρόνια πρόκειται να περάσει στη φυλακή μια 38χρονη γυναίκα από την πόλη Λίμα του Μίσιγκαν, η οποία καταδικάστηκε τη Δευτέρα σε κάθειρξη 4-15 ετών επειδή αποπλάνησε και έκανε σεξ με δύο ανήλικα αγόρια μέσα στο αμάξι της.

Η Brooke Lajiness, η οποία δήλωσε ένοχη για όλες τις κατηγορίες που της απαγγέλθηκαν χαρακτήρισε την πράξη της ως «το μεγαλύτερο λάθος της ζωής της, για το οποίο θα μετανιώνει για πάντα.

Η γυναίκα, η οποία σημειωτέον είναι παντρεμένη και μητέρα δύο παιδιών, γνώρισε τους δύο έφηβους το περασμένο καλοκαίρι, όταν ήταν 14 και 15 ετών, μέσα των social media. O τρόπος δράσης της ήταν ίδιος και στις δύο περιπτώσεις: Αφού «πολιόρκησε» ερωτικά τα θύματά της στέλνοντάς τους γυμνές φωτογραφίες της στο Snapchat, βγήκε ραντεβού μαζί τους και έπειτα έκαναν σεξ στο αμάξι τους.

«Ήταν το μεγαλύτερο λάθος της ζωής μου. Η οικογένειά μου είναι το παν για εμένα, και τους προκάλεσα μεγάλο πόνο με τις κακές αποφάσεις μου», ανέφερε η 38χρονη στο δικαστήριο. Παρότι η μεταμέλειά της έδειχνε ειλικρινής, στην κρίση των δικαστών βάρυνε περισσότερο η επιστολή της μητέρας του ενός από τους δύο εφήβους, η οποία έκανε λόγο για σημαντικά ψυχολογικά τραύματα του γιου της από τη σχέση του με την γυναίκα.

«Κατέβαλες συνειδητή προσπάθεια σε πολλές περιπτώσεις να παρασύρεις τον γιο μου σε αυτήν την αρρωστημένη πράξη. Το έσκαγες από το σπίτι σου, αφήνοντας τον άνδρα και τα παιδιά σου, πήγαινες στο σπίτι του πατέρα του γιου μου και τον περίμενες μετά τα μεσάνυχτα σε ένα σοκάκι για να διαπράξεις το έγκλημά σου και να φύγεις. Δεν το ήξερες ότι ήταν λάθος; Δεν σε ένοιαζε η ψυχολογική ζημιά που θα προκαλούσες στον γιο μου;» έγραψε η γυναίκα του 14χρονου στην επιστολή της, που διαβάστηκε στη δικαστική αίθουσα.

Αυτό που προκαλεί πάντως εντύπωση είναι η στήριξη την οποία συνεχίζει να προσφέρει στην 38χρονη ο σύζυγός της, ο οποίος προσπάθησε να δικαιολογήσει στο δικαστήριό τη γυναίκα του λέγοντας ότι οι μεταμεσονύχτιες επαφές της με νεαρούς άνδρες οφείλονταν στην... αϋπνία της.

Νάνσυ Κουλούρα
ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ