17 Ιουνίου 2017

ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΜΕ ΟΤΑΝ ΜΠΗΚΑΜΕ ΣΤΑ ΜΝΗΜΟΝΙΑ! Ο υπουργός που ξεκίνησε… παίζοντας ακορντεόν στα πανηγύρια!

Μια συνέντευξη που δεν περιορίστηκε στα της πολιτικής έδωσε σε εβδομαδιαία εφημερίδα ο Μιχάλης Χρυσοχοΐδης.

Ο πρώην υπουργός του ΠΑΣΟΚ μίλησε για όσα έκανε για το μεροκάματο αλλά και την κοινή πορεία του με έναν κορυφαίο δημιουργό.

«Ήμουν οργανοπαίχτης, μουσικός, έπαιζα ακορντεόν, πανηγυρτζής. Ο δάσκαλος που έμαθε σε εμένα μουσική, ο Ίκαρος Μπράβος, έμαθε και στον Χρήστο Νικολόπουλο, γιατί είμαστε ομοχώριοι. Έπαιζα σε πανηγύρια, σε γάμους και βαφτίσια. Βγάζαμε μεροκάματο. Ήμουν και πολύ καλός τραγουδιστής. Αν έχεις ακούσει τον Νικολόπουλο να λέει για «το παιδί με το κόκκινο ακορντεόν», είμαι εγώ. Ο Χρήστος Νικολόπουλος έγινε ένας σπουδαίος δημιουργός, από τους σπουδαιότερους της γενιάς του. Εγώ δεν ευτύχησα στον τομέα αυτόν, γιατί τον εγκατέλειψα νωρίς. Αισθάνομαι όμως περίσσια υπερηφάνεια για τον συντοπίτη μου» εξομολογείται.