19 Απριλίου 2017

ΒΙΝΤΕΟ-Survivor: Τέσσερις υποψήφιοι προς αποχώρηση-Επέστρεψε ο Μάριος Ιωαννίδης!

Τι συνέβη στο Συμβούλιο του Νησιού στο Survivor. Ποιος ψήφισε ποιον;

Οι συνεχόμενες αποχωρήσεις είναι μάλλον ένα πλήγμα στην ψυχολογία των Διασήμων στο Survivor. Μετά την αποχώρηση του Στέλιου Χανταμπάκη μέσω της ψηφοφορίας του κόσμου, η Ειρήνη Παπαδοπούλου πήρε την απόφαση να αποχωρήσει οικειοθελώς για προσωπικούς λόγους.


Οι Διάσημοι έχασαν στον αγώνα ασυλίας με 10 – 7 από τους Μαχητές και οδηγήθηκαν στο Συμβούλιο του Νησιού για να βγάλουν τους υποψήφιους για αποχώρηση.

Από τις ψήφους της ομάδας ο Γιώργος Αγγελόπουλος και η Λάουρα Νάργες βγήκαν υποψήφιοι με 3 ψήφους ο καθένας.

Ο Γιώργος Χρανιώτης έχοντας κερδίσει ατομική ασυλία και ψηφίζοντας καθαρά αγωνιστικά έδωσε ως υποψήφιο τον Κώστα Κοκκινάκη.

Ο Μπο με τη σειρά του σημείωσε το αδιέξοδο στο οποίο βρίσκεται και …«τυχαία» όπως είπε ψήφισε τον Λάμπρο Χούτο.

Έτσι, οι υποψήφιοι προς αποχώρηση από το Survivor αυτή την εβδομάδα είναι ο Γιώργος Αγγελόπουλος, η Λάουρα Νάργες, ο Κώστας Κοκκινάκης και ο Λάμπρος Χούτος.


Επέστρεψε ο Μάριος Ιωαννίδης!

Ο Μάριος Ιωαννίδης μίλησε για την κατάσταση της υγείας του και σχολίασε τις απώλειες στο Survivor και τις ...αφίξεις στην ομάδα των Μαχητών!

Γεμάτο ανατροπές το επεισόδιο του Survivor μετά το Πάσχα. Εκτός από την οικειοθελή αποχώρηση της Ειρήνης Παπαδοπούλου που είδαμε στην αρχή του επεισοδίου, είχαμε και μια επιστροφή! Ο Μάριος Ιωαννίδης, μπορεί να πονά και να μην έχει αναρρώσει πλήρως από το τους τραυματισμούς στο τροχαίο ατύχημα στον Άγιο Δομίνικο, ωστόσο πήρε την απόφαση να επιστρέψει. Παρά το διάστημα ανάρρωσης που έδιναν οι γιατροί, που είχε οριστεί στον ένα μήνα, ο Μάριος Ιωαννίδης, δεν άντεξε μόνος του στο νοσοκομείο και πεθύμησε να επιστρέψει στα αγωνίσματα του Survivor.

«Δεν είμαι 100% καλά. Αλλά στους τοίχους το νοσοκομείου που ήμουν σε ένα δωμάτιο κλειστό, ήταν πολύ χειρότερο για την ψυχή μου. Αποφάσισα να φύγω από αυτό. Τρελάθηκα πραγματικά.Οι γιατροί έλεγαν ένα μήνα και, εγώ σε 15 μέρες νιώθω καλά. Μπορεί να μην είμαι ακόμα έτοιμος να τρέξω, αλλά δεν άντεξα, είναι και Πάσχα, δεν ήθελα να το περάσω μόνος μου. Πρώτη φορά μπορεί να κλάψω στο Survivor.

Είχα περιθώριο να γίνω καλύτερα. Νομίζω η χαρά που παίρνω τώρα είναι το καλύτερο φάρμακο. Μου έχουν λείψει πολύ αυτές οι στιγμές. Μου έχουν λείψει τα παιδιά και η ομαδάρα μου. Τα χαμόγελα και οι τσακωμοί μας. Μου έχουν λείψει αυτά που περνούσαμε. Τα έπαθλα δεν περνάνε καθόλου μπροστά σε αυτά που έχουμε πάρει μέσα μας» είπε ο Μάριος Ιωαννίδης συγκινημένος που είδε ξανά τα πρόσωπα της ομάδας του, αλλά και την νέα για εκείνον προσθήκη του Γιάννη Σπαλιάρα.

«Δεν είμαι σίγουρα 100% έτοιμος. Αλλού υπολογίζαμε το πρόβλημα. Γλίτωσα μια επέμβαση που θα έκανα με πολύ ισχυρά φάρμακα. Δεν ήταν τόσο απλά όσο τα νομίζαμε, αλλά νιώθω καλά και ότι σε λίγες ημέρες θα αγωνιστώ με το 100% του εαυτού μου, αυτό θα προσπαθήσω» είπε ο Μάριος Ιωαννίδης.


Τρέιλερ: Δυσκολεύουν τα πράγματα για τους διασήμους!

Μετά την οικειοθελή αποχώρηση αποχώρηση της Ειρήνης Παπαδοπούλου και την ήττα των διασήμων στο αγώνισμα ασυλίας, ο Γιώργος Αγγελόπουλος, η Λάουρα Νάργες, ο Κώστας Κοκκινάκης και ο Λάμπρος Χούτος είναι υποψήφιοι για αποχώρηση από το Survivor.
Τα πράγματα φαίνεται να δυσκολεύουν εξαιρετικά για την ομάδα των διασήμων που έβγαλαν ξανά υποψήφιο τον Γιώργο Αγγελόπουλο με τον Λάμπρο Χούτο, τον Κώστα Κοκκινάκη και τη Λάουρα Νάργες. Η επιστροφή του Μάριου Πρίαμου Ιωαννίδη έρχεται να φέρει ξανά τα πάνω κάτω στο Survivor, καθώς επιστρέφει και στα αγωνίσματα αν και δεν αισθάνεται απόλυτα έτοιμος ένας από τους πιο δυνατούς παίκτες των μαχητών.