07 Φεβρουαρίου 2013

Δήλωση ξεφτίλα της πολιτικής του βουλευτή του ΠΑΣΟΚ Π.Ρήγα!

[Και φυσικά η ξεφτίλα δεν είναι ότι τον πλησιάσαν επιχειρηματίες να τους δώσει τη λίστα... αυτό είναι γνωστός και λογικό στην Ελλάδα. Η ξεφτίλα είναι ότι αρνείται να την πάρει γιατί προφανώς αν την πάρει φοβάται ότι δνε θα μπορέσει να αντισταθεί... Έλεο ρε φίλε! Η σωστή δήλωση θα ήταν: Μου τη ζητάνε. Την έχω. Αλλά δεν θα τη δώσω σε κανένα πούστ@!]

Φωτιά στο πολιτικό σκηνικό βάζει ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ Π.Ρήγας και μέλος της επιτροπής προκαταρκτικής στη Βουλή ο οποίος μιλώντας με κοινοβουλευτικούς συντάκτες αποκάλυψε ότι ήδη επιχειρηματικά κέντρα και παράκεντρα τον έχουν προσεγγίσει για να τους δώσει τη λίστα Λαγκάρντ.
Εδώ και λίγες ημέρες έχει γίνει γνωστό ότι οι βουλευτές που μετέχουν στην Επιτροπή θα πάρουν από ένα αντίτυπο της λίστας .

Η διανομή των usb αργούσε με αποτέλεσμα σήμερα το απόγευμα κοινοβουλευτικοί συντάκτες να ρωτήσοιυν τον κ. Ρήγα τι γίνεται με το θέμα. "Να σας πω την αλήθεια ότι εγώ δεν θέλω να πάρω τη λίστα και πιθανότατα θα αρνηθώ να την πάρω. Εδώ ακόμα και τώρα που δεν την έχω με πλησίασαν επιχειρηματικά και δημοσιογραφικά κυκλώματα και παράκεντρα και μου ζήτησαν επιτακτικά να τους δώσω τη λίστα".