19 Μαρτίου 2012

Απάντηση του Γιώργου Μουρούτη για τα σχόλια για τον μισθό του...

Ο διευθυντής του Γραφείου Τύπου της ΝΔ και στενός συνεργάτης του Αντώνη Σαμαρά Γιώργος Μουρούτης, απάντησε πριν από λίγο σε κάποια σχόλια που ακούστηκαν για την επαγγελματική πορεία του.

"Μετά την ολοκλήρωση της (20μηνης) θητείας μου, από το 1997, έως το 2009, εργάστηκα κατ΄αποκλειστικότητα στον Ιδιωτικό τομέα. 1997-2000 ήμουν...
διευθυντής επικοινωνίας στις Τεχνικές Εκδόσεις, όπου ανέλαβα την είσοδο της εταιρίας στο Χρηματιστήριο. 2000-2001 εργάστηκα ως διευθυντής επικοινωνίας στην εταιρία τεχνολογίας powernet. Από το 2001-2005 ήμουν γενικός διευθυντής στην εταιρία επικοινωνίας politics όπου, μεταξύ άλλων, διαχειρίστηκα μεγάλους πολυεθνικούς λογαριασμούς, όπως η Nokia, η Μicrosoft, Carreffour, Νεστλέ κλπ. Το 2005 ίδρυσα την εταιρία επικοινωνίας 1Νetork, όπου κατείχα τη θέση του προέδρου και Διευθυνοντος Συμβούλου. Το 2008, ανέλαβα τη θέση του γενικού Διευθυντή της πολυεθνικής εταιρίας επικοινωνίας icon, όπου παραιτήθηκα το 2009 για να αναλάβω την επικοινωνιακή διαχείριση του Υπουργείου Πολιτισμού και ειδικότερα την προσπάθεια για τα εγκαίνια του νέου Μουσείου της Ακρόπολης. Από το 2010, κατέχω τη θέση του διευθυντή του γραφείου Τύπου της Ν.Δ. Για όσους, λοιπόν, δεν με γνωρίζουν, ας μην ανησυχούν. Προέρχομαι από τον ιδιωτικό τομέα, εκεί ανήκω και εκεί θα επιστρέψω. Όμως, σε κάθε προσκλητήριο ανορθωσης της πατρίδας μου από τον Αντώνη Σαμαρά ήμουν, είμαι και θα είμαι παρόν. Ως επαγγελματίας, ως Νεοδημοκράτης και ως αλός πολίτης. Και θα είμαι παρών με όλη τη δύναμη της ψυχής μου!".