30 Σεπτεμβρίου 2010

Aπάντησή Ζέττας Μακρή στα όσα αναφέρονται στην επιστολή του κ. Καπούλα και σε όσα ακούστηκαν απ τον ίδιο στην ραδιοφωνική εκπομπή του κ. Κουμιώτη

Αγαπήτό Βολιωτάκι,

Νομίζω ότι πρέπει να απαντήσω στην αγωνία του κ. Καπούλα για τις προθέσεις μου και τις επιλογές μου για την τοπική αυτοδιοίκηση και την κεντρική πολιτική σκηνή.

Πράγματι, έχω καταθέσει ένσταση κατά της ανακήρυξης των επιλαχόντων στο Ν. Μαγνησίας στις τελευταίες εθνικές εκλογές. Για όποιον γνωρίζει στοιχειώδη νομικά και για όποιον έχει ενδιαφέρον να έχει έγκυρη πληροφόρηση, η εξέλιξη της ένστασης, που έχω υποβάλει δεν εξαρτάται από την δική μου νομική υποστήριξη και παρουσία, γιατί η υπόθεση είναι δημοσίου δικαίου. Σε απλά ελληνικά η υπόθεση θα εκδικασθεί και η απόφαση θα εκδοθεί, είτε παραστώ εγώ ή ο αντίδικος, είτε όχι.

Σε ό,τι αφορά την ένσταση που κατέθεσε ο κ. Γεώργιος Σούρλας, δεν γνωρίζω την τύχη της, εκτιμώ, όμως, ότι είναι απίθανο το κυβερνών κόμμα που κέρδισε με ευρεία πλειοψηφία τις εκλογές, να εκπροσωπείται στο Ν. Μαγνησίας από ένα βουλευτή και η Ν.Δ που είναι δεύτερη και πανελλήνια στο Νομό από δύο κοινοβουλευτικούς εκπροσώπους.

Τέλος, με κίνδυνο να γίνω μονότονη και κουραστική θα επαναλάβω για πολλοστή φορά ότι δεν θα εγκαταλείψω τον Δήμο Βόλου σε καμία περίπτωση.

Τα περί παρέας, παράγκας, μηχανισμών, άνωθεν επιβολής δεν με αφορούν. Στην περιοχή μας γνωριζόμαστε. Η πορεία, το ήθος, η συνέπεια, η ευπρέπεια, ο σεβασμός, που έχουμε επιδείξει ή όχι είναι γνωστά. Κατά τα λοιπά, προσοχή και μέτρο από όλους.

Με εκτίμηση
Ζέττα Μ. Μακρή