04 Δεκεμβρίου 2017

ΗΧΗΤΙΚΟ-Παραδέχεται ο Παπαδόπουλος ότι είναι μεσάζων-Τι λέει το ΓΕΕΘΑ για τον ISIS

Επιμένει ότι από τον χειρισμό της υπόθεσης χάθηκαν 700 εκατ. ευρώ για το Ελληνικό Δημόσιο - Τι απαντάει το Πεντάγωνο για τα περί ενδείξεων ότι όπλα του μεσάζοντα χρησιμοποιήθηκαν από το Ισλαμικό Κράτος

Μετά την αποκάλυψη από το «Πρώτο ΘΕΜΑ» ότι ο Βασίλειος Παπαδόπουλος δεν είχε εξουσιοδότηση να υπογράψει τη διακρατική συμφωνία Ελλάδας - Σαουδικής Αραβίας για την πώληση βλημάτων από τα αποθέματα του Ελληνικού Στρατού, τα νέα στοιχεία έρχονται με καταιγιστικούς ρυθμούς.

Σε συνέντευξή του, ο Βασίλειος Παπαδόπουλος παραδέχθηκε ότι λειτούργησε ως μεσάζων για την εκποίηση των πυρομαχικών και επανέλαβε τον ισχυρισμό του ότι από το «ναυάγιο» της συμφωνίας -που πάντως είχε διαφανεί από τις 30 Αυγούστου, όταν ο Πάνος Καμμένος επί της ουσίας έδιωξε την επίσημη σαουδαραβική αντιπροσωπεία από το υπουργείο Εθνικής Άμυνας- το Ελληνικό Δημόσιο έχασε 700 εκατ. ευρώ, τα οποία θα μπορούσε να είχε εισπράξει από πώληση πυρομαχικών και άλλου προς εκποίηση στρατιωτικού υλικού.

Την ίδια ώρα, το ΓΕΕΘΑ σε ανακοίνωσή του αναφέρει ότι, από το 2015, έχει πουλήσει μόνο 300 βόμβες ΜΚ 82 της Πολεμικής Αεροπορίας στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, αξίας 790.000 ευρώ. Η ανακοίνωση αυτή έρχεται έπειτα από δημοσίευμα του «ΒΗΜΑτος της Κυριακής», στο οποίο αναφερόταν πως υπάρχουν ενδείξεις ότι όπλα του μεσάζοντα Παπαδόπουλου εξόπλισαν τους τζιχαντιστές τους Ισλαμικού Κράτους.

Αλλά και το υπουργείο Εθνικής Άμυνας, σε ανακοίνωσή του και επιτιθέμενο στη Νέα Δημοκρατία και το ΠΑΣΟΚ, κάνει λόγο για παραληρηματικούς ισχυρισμούς των δύο κομμάτων της αντιπολίτευσης, «καθ' υπόδειξη συγκεκριμένων εκδοτικών συμφερόντων, με αναφορές ακόμη και στον ISIS», που «θέτουν σε κίνδυνο την ίδια τη χώρα».

Αξίζει να σημειωθεί πάντως ότι, την ώρα που ο υπουργός Εθνικής Άμυνας δήλωνε ότι, στα χρόνια που έχει την πολιτική ευθύνη του υπουργείου, «δεν έχει πουληθεί ούτε σφαίρα», το ΓΕΕΘΑ αναφέρει σε ανακοίνωσή του ότι έχουν πουληθεί 300 βόμβες στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα.

Νωρίτερα, σε συνέντευξή του στον Γιώργο Τράγκα και στον ραδιοφωνικό σταθμό «Παραπολιτικά», ο μεσάζων Βασίλειος Παπαδόπουλος αναφέρθηκε στο πώς προσέγγισε το υπουργείο Εθνικής Άμυνας για να καταφέρει να αναλάβει την εκποίηση μη επιχειρησιακών πυρομαχικών στη Σαουδική Αραβία και σε άλλες ξένες χώρες.

Υπενθυμίζεται ότι ο υπουργός Εθνικής Άμυνας Πάνος Καμμένος επιμένει να υποστηρίζει ότι ο Βασίλειος Παπαδόπουλος, είναι ιδιοκτήτης της «Ολυμπιακής Βιομηχανίας», μιας εταιρείας η οποία το 2016 εμφάνιζε μηδενικό τζίρο, δεν είναι μεσάζων.

Ωστόσο, ο κ. Παπαδόπουλος φαίνεται ότι έχε διαφορετική άποψη. Ερωτηθείς σχετικά, παραδέχθηκε εμμέσως ότι είχε ρόλο μεσάζοντα στην προσπάθεια πώλησης πυρομαχικών από τα αποθέματα του ελληνικού στρατού στη Σαουδική Αραβία.

«Το ελληνικό στράτευμα αγοράζει τα πάντα μέσω μεσαζόντων, να ξέρετε. Τυρόπιτες, παπούτσια, υφάσματα, τα πάντα, λάδια, γράσα. Αυτοί δεν είναι μεσάζοντες;» αναρωτήθηκε ο Βασίλειος Παπαδόπουλος ομολογώντας με αυτόν τον τρόπο ότι λειτούργησε ως μεσάζων.

«Όταν πήγα, αυτό που πονούσε πραγματικά ήταν τα τεράστια αποθέματα τα οποία δεν μπορούσαν να χρησιμοποιηθούνε» εξομολογήθηκε ο μεσάζων για τις πρώτες προσπάθειές του να πείσει την ηγεσία του υπουργείου Εθνικής Άμυνας να προχωρήσει σε πώληση πλεονάζοντος αμυντικού υλικού.

«Εγώ έκανα και μεγάλες προσπάθειες να μπορέσω σε κάποιες χώρες να μπορέσω να τα πουλήσω» συνέχισε και υποστήριξε ότι η πώληση πυρομαχικών στην Ιορδανία -την οποία αρχικώς αντιπροσώπευε ο Βασίλειος Παπαδόπουλος- δεν ολοκληρώθηκε, επειδή το Αμάν ζητούσε μικρή ποσότητα και επειδή η Αθήνα πουλούσε ακριβά.

«Η θέση όμως του υπουργείου ήταν να μπορέσουν να φύγουν όλα-όλα. Τους είπα ότι πρέπει να κοστολογήσετε το θέμα της τιμής» είπε ο μεσάζων.

Μάλιστα, ο Βασίλειος Παπαδόπουλος επανέλαβε τον ισχυρισμό του ότι από το ναυάγιο της πώλησης βλημάτων «χαθήκανε 700 εκατομμύρια».

Παραδοχή ότι γνωρίζει τον Πάνο Καμμένο

Στο ερώτημα αν γνωρίζει τον υπουργό Εθνικής Άμυνας Πάνο Καμμένο, ο Βασίλειος Παπαδόπουλος απαντά: «Μα είναι δυνατόν εγώ να μην έχω πάει στο υπουργείο; Είναι δυνατόν να μην έχω καθίσει και να μη τον έχω παρακαλέσει κάποιες εργασίες να γίνονται σε χρόνους που ο πελάτης μπορεί να ανεχτεί; Εσείς τι νομίζετε; Εδώ υπάρχει άρνηση για τα πάντα...».

«Η εισαγγελέας διέταξε μια έρευνα. Ας αφήσουμε το κράτος να κάνει τη δουλειά του κι αν εγώ φταίω σε κάτι, θα πληρώσω» προσθέτει ο μεσάζων στην υπόθεση της πώλησης βλημάτων στη Σαουδική Αραβία.

Διαβάστε την απομαγνητοφώνηση και ακούστε τα ηχητικά αποσπάσματα από τις συνομιλίες του Βασίλειου Παπαδόπουλου με τον Γιώργο Τράγκα:

Διαβάστε ολόκληρη την συνέντευξη Παπαδόπουλου στον Γιώργο Τράγκα
Β.ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ: Όταν πλησίασα στο υπουργείο δεν είχαν στο μυαλό τους καν άποψη να εκποιήσουν, προς όφελος των ταμείων τους, υλικά τα οποία δεν χρειάζονται.

ΔΗΜ: Δηλαδή αυτοί οι οποίοι είχαν πυρομαχικά που έληγαν δεν ήξεραν και τι να τα κάνουν, έτσι δεν είναι;
Β.ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ: Εννοείται.

ΔΗΜ: Δεν ήξεραν τι να τα κάνουν και θα έγραφε ζημιές το ελληνικό δημόσιο
Β.ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ: Ακούστε όταν πήγα αυτό που πονούσε πραγματικά ήταν τα τεράστια αποθέματα τα οποία δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούνε. Εγώ έκανα μεγάλες προσπάθειες να μπορέσω σε διάφορες χώρες να τα πουλήσω για αυτό φαίνεται και το θέμα της Ιορδανίας, του Κατάρ και σε άλλες έχω κάνει δυστυχώς όμως ο Ιορδανικός στρατός, όλη η Ιορδανία είναι 3,5 εκ. κόσμος, είναι πολύ μικρός ενδιαφερθήκανε να πάρουν 5.000. Η θέση μου στο υπουργείο ήτανε «σας παρακαλούμε να φύγουν όλα». Όλα να φύγουνε, είχανε μια πολύ μεγάλη τιμή η οποία φαίνεται και στα έγγραφά τους. Λέω κοιτάξετε να δείτε για να φύγουν όλα με αυτή την τιμή δεν γίνεται πρέπει να διαμορφώσετε όχι εις βάρος σας αλλά να ανακοστολογήσετε το θέμα της τιμής και όταν πλησιάσουμε μια θεμιτή προφανώς υπάρχει ένας πελάτης ο οποίος μπορεί να τα πάρει.

ΔΗΜ: Χάθηκαν πολλά λεφτά μου φαίνεται
Β. ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ: Χαθήκανε 700 εκ.
—–
Β. ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ: Αυτό είναι ακόμα μια αστοχία ενός συνάδελφού σας να λεει στην τηλεόραση ότι εγώ μίλησα με το Μιτχοφ και είπε ο Παπαδόπουλος ο Μιτχοφ, ξέρει τον υπουργό. Μα είναι δυνατόν εγώ να μην έχω πάει στο υπουργείο; Είναι να μην έχω καθίσει και να μην τον έχω παρακαλέσει κάποιες εργασίες να γίνονται σε χρόνους που ο πελάτης μπορεί να ανεχτεί; Εσείς τι νομίζετε εδώ υπήρχε και υπάρχει άρνηση για τα πάντα.
—–
Β. ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ: Δεν έχει σημασία να έχω δίκιο , πρέπει να βρεθεί και αυτός που θα μου το δώσει, σας το είπα.

ΔΗΜ: Ναι αλλά άμα έχετε δίκιο θα το βρείτε
Β.ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ: Θα το πάρω μαζί μου δεν θα το βρω

ΔΗΜ: Γιατι θα το πάρετε, κινδυνεύει η ζωή σας; Μια χαρά είστε, είστε άρρωστος;
Β. ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ: Όχι και αυτό είναι το σοβαρότερο θέμα διότι…

ΔΗΜ: Φοβάστε, απειλείται η ζωή σας από κάπου; Γιατί μου λέτε συνέχεια ότι μας ακούνε, μας ακούνε, μας ακούνε
Β. ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ: Εσείς τι λέτε δεν μας ακούνε;
—–
Β. ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ: Το μόνο που βανδαλίζει και δαιμονίζει το μυαλό του Έλληνα είναι ότι παντού υπάρχει ρεμούλα. Βγαίνει τώρα η αντιπολίτευση και λεει τα 200 χιλ. ο Παπαδόπουλος θα τα πουλούσε. Η «φάρμα» δεν το επιτρέπει αυτό, να το ξέρετε και εδώ σταματάμε, όσοι το καταλαβαίνουν.
—–

ΔΗΜ: Η ΝΔ με βάση τα έγγραφα που ανασύρει επιμένει δεν ξέρω αν το έχετε προσέξει επιμένει
Β.ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ: Δεν μπορώ να ακολουθήσω αυτού του είδους τον τύπο διότι εγώ που ξέρω την αλήθεια ξέρω ότι είναι όλα στον αέρα, ο καθένας ότι θέλει λεει. Ακούγονται όλοι σαν να είναι προφήτες.

ΔΗΜ: Τα ΜΜΕ ορισμένα παίρνουν το μέρος της ΝΔ και ορισμένα δεν το παίρνουν
Β.ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ: Τα έγγραφα αυτά είναι απόλυτα γνήσια

ΔΗΜ: Η ΝΔ επειδή προσπαθεί να σας πει μεσάζοντα και όχι πληρεξούσιο επιμένει στην γνωριμία σας με τον υπουργό, και όχι μόνο αυτό προσπαθεί να σας συνδέσει με την κουμπαριά με το συγκεκριμένο μεγαλοεπιχειρηματία στο Βορρά τον Ιβάν Σαββίδη. Εσείς πως απαντάτε σε αυτό;
Β. ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ: Πρέπει να απαντήσω;

ΔΗΜ: Όχι αν δεν θέλετε δεν απαντάτε
Β. ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ: Ακριβώς πρέπει να απαντήσω; Δεν κατάλαβα εγώ θα συρθώ να χορέψω ένα χορό όπως θέλουν οι άλλοι; Εγώ είμαι επαγγελματίας σε αυτό που κάνω, δεν κατάλαβα γιατί πρέπει να απαντάω; Ας αποδείξουνε ότι θέλουν να αποδείξουν και ο καθένας να επωμιστεί τις ευθύνες του, αν έχω εγώ ευθύνες θα τις επωμιστώ και εγώ. Δεν υπαναχωρώ εγώ σε κάτι.
—–

ΔΗΜ: Πείτε μου κάτι, επειδή το αναφέρατε προηγουμένως, εσείς τους ανοίξατε και το δίαυλο με τους Ρώσους; Είπατε προηγουμένως ότι εσείς τους ανοίξατε ένα δίαυλο
Β.ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ: Την εποχή εκείνη… ακούστε λίγο και για αυτή την εποχή έχουνε τύφλα και ο Τραγάκης και όλοι δεν ξέρουν τι τους γινότανε ούτε μπορούσαν να κάνουν συγκριτικό έργο αλλά πάλι δεν είναι δουλειά μας εμάς. Την τύφλα τους τη μαύρη αλλά θέλω να σας πω κάτι, εγώ είμαι επιχειρηματίας.
—–
Β.ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ: Επειδή υπήρξε πραγματικά για τις ελληνικές ένοπλες δυνάμεις ένας υπουργός ο οποίος έπραξε αλλά αν θέλετε να μιλήσουμε για αυτό, αυτόν που πρώτα οι Ρώσοι ζητήσανε να επικοινωνήσουν μαζί του ήταν εμένα εγώ όμως αρνήθηκα για αυτό το λόγο που αυτοί τραβήξαν αυτά που τραβήξανε. Καταλάβατε;
—–

ΔΗΜ: Θέλω να σας ρωτήσω το εξής ΝΔ με βάσει τα έγγραφα που ανασύρει επιμένει, δεν ξέρω αν το έχετε προσέξει…
Β.ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ: Δεν μπορώ να ακολουθήσω αυτού του είδους τον Τύπο διότι εγώ που ξέρω την αλήθεια ξέρω ότι είναι όλα στον αέρα .Ο καθένας ότι θέλει λεει και εισακούγονται όλοι σαν να είναι προφήτες

ΔΗΜ: Με συγχωρείτε τα ΜΜΕ ορισμένα παίρνουν το μέρος της ΝΔ και ορισμένα δεν το παίρνουν.
Β.ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ: Τα έγγραφα αυτά είναι απόλυτα γνήσια

ΔΗΜ: Πείτε μου κάτι όμως επειδή η ΝΔ προσπαθεί να σας πει μεσάζοντα και όχι πληρεξούσιο επιμένει στον γνωριμία σας με τον υπουργό και όχι μόνο αυτό προσπαθεί να σας συνδέσει και με κουμπαριά με τον συγκεκριμένο μεγαλοεπιχειρηματία στο Βορρά τον Ιβάν Σαββίδη εσείς πως απαντάτε σε αυτό;
Β.ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ: Πρέπει να απαντήσω;

ΔΗΜ: Όχι αν δεν θέλετε δεν απαντάτε
Β.ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ: Ακριβώς πρέπει να απαντήσω; Δεν κατάλαβα εγώ θα συρθώ να χορέψω ένα χορό όπως θέλουν οι άλλοι ; Εγώ είμαι επαγγελματίας σε αυτό που κάνω. Δεν κατάλαβα γιατί πρέπει να απαντάω, ας αποδείξουνε ότι θέλουν να αποδείξουνε και ο καθένας να επωμιστεί τις ευθύνες του, αν έχω εγώ ευθύνες θα τις επωμισθώ και εγώ, δεν υπαναχωρώ εγώ σε κάτι.

ΔΗΜ: Νομίζω ότι η απάντηση σας αυτή είναι από καρδιάς
Β.ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ: Λογικό δεν είναι;

ΔΗΜ: Είναι από καρδιάς. Πείτε μου κάτι τον ξέρατε τον Σφακιανάκη στη Σαουδική Αραβία; Αυτόν που πετάχτηκε το όνομα του στη Βουλή ότι είναι ένας άνθρωπος που ήθελε να μειώσει τις τιμές ή ότι τον είχε εκεί το Βασίλειο
Β.ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ: Ούτε εσείς ούτε εγώ αντέχουμε το βάρος της αλήθειας, να το ξέρετε

ΔΗΜ: Είναι μεγάλο αυτό που λέτε δηλαδή για το Σφακιανάκη το λέτε;
Β.ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ: Πρέπει να σας το πω, εγώ δεν θέλω να μιλήσω για κανέναν δεν με απασχολεί, σέβομαι κάθε επιχειρηματία που θέλει να πάρει το ψωμί μέσα από το στόμα μου, να μου πάρει τη δουλειά

ΔΗΜ: Είστε πολύ καλύτερα ενημερωμένος από εμένα ασφαλώς και πολύ πιο έμπειρος, είστε καλύτερα ενημερωμένος και βλέπω ότι μόλις αγγίζω το όνομα Σφακιανάκης δεν μιλάτε γιατί; Σέβεστε τον επιχειρηματία … είναι επιχειρηματίας αυτός ο τύπος ή είναι σύμβουλος εκεί;
Β.ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ: …τον κάθε επιχειρηματία να κάνει ότι θέλει έχω όμως αντίρρηση οι θεσμοί να υπόκεινται στην παραβίαση του εχέμυθου του τρόπου λειτουργίας ή όταν κάποιος υπάρχει δεν μπορεί να βάζουν παράπλευρα άλλους να κάνουν την ίδια δουλειά.

ΔΗΜ: Κατάλαβα, ποιος τους έβαλε; Ποιοι τον έβαλαν;
Β.ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ: Εσείς είπατε ότι εδώ είναι και θέμα ασφάλειας κλπ απλά εγώ μιλάω σαν άνθρωπος επιχειρηματικά, μιλάω και λεω ότι κάθε επιχειρηματίας να πάει να χτυπήσει … υπάρχουν και καλύτεροι και είναι θεμιτό και πραγματικό και το αποδέχομαι, δεν είναι θεμιτό όμως εγώ σαν επιχειρηματίας γιατί όταν πλησίασα το υπουργείο δεν είχαν στο μυαλό τους καν άποψη να εκποιήσουν προς όφελος των ταμείων τους υλικά τα οποία δεν χρειάζονται.

ΔΗΜ: Δηλαδή αυτοί οι οποίοι είχαν πυρομαχικά που έληγαν δεν ήξεραν και τι να τα κάνουν, έτσι δεν είναι;
Β.ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ: Εννοείται …ούτε είχαν

ΔΗΜ: …θα έγραφε ζημιές το ελληνικό δημόσιο
Β.ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ: Όταν πήγα αυτό που πονούσε πραγματικά ήταν τα τεράστια αποθέματα τα οποία δεν μπορούνε να χρησιμοποιηθούνε. Εγώ έκανα μεγάλες προσπάθειες να μπορέσω σε διάφορες χώρες να τα πουλήσω για αυτό φαίνεται το θέμα της Ιορδανίας, του Κατάρ και σε άλλες έχω κάνει δυστυχώς όμως ο Ιορδανικός στρατός, όλη η Ιορδανία είναι 3,5 εκ. κόσμος, είναι πολύ μικρός. Ενδιαφερθήκανε να πάρουν 5.000 η θέση όμως του υπουργείου «ήτανε σας παρακαλούμε να φύγουν όλα». Όλα να φύγουν, είχανε μια πολύ μεγάλη τιμή η οποία φαίνεται και στα έγγραφά τους. Λέω κοιτάξτε να δείτε για να φύγουν όλα αυτά με αυτή την τιμή δεν γίνεται πρέπει να διαμορφώσετε όχι εις βάρος σας αλλά να ανακοστολογήσεται το θέμα της τιμής και όταν πλησιάσουμε μια θεμιτή προφανώς υπάρχει ένας πελάτης ο οποίος μπορεί να τα πάρει.

ΔΗΜ: Χάθηκαν πολλά λεφτά τελικά μου φαίνεται
Β.ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ: Χαθήκανε 700 εκ.
—–
Β.ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ: Και κάτι άλλο να σας πω τη σημερινή συζήτησή μας δεν θα τη βγάλετε όμως στο ραδιόφωνο θα τη χρησιμοποιήσετε λεκτικά εσείς ότι λεω, δεν θέλω να ακούσω τη φωνή μου. Αν θα την ακούσει ο κόσμος κοντά σας θα την ακούσει ζωντανή και θα σας επιτρέψω να μου κάνετε χίλιες ερωτήσεις

ΔΗΜ: Αποφασίστε να κατέβετε κάτω γιατί έχω και εγώ το βάρος της αλήθειας
Β.ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ: Μπορειτε να μου κάνετε χίλιες ερωτήσεις και θα απαντήσω και τις χίλιες.

ΔΗΜ: Αποφασίστε το βάρος της αλήθειας να το πάρουμε παρέα
Β.ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ: Εγώ επίορκος δεν θα γίνω. Η Εισαγγελία διέταξε μια έρευνα ας αφήσουμε το κράτος να κάνει τη δουλειά του και μετά αν εγώ φταίω σε κάτι θα το πληρώσω.

ΔΗΜ: Εσείς έχετε ακολουθήσει τους νόμους, δεν τους έχετε ακολουθήσει όλους τους διεθνείς νόμους;
Β.ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ: Μα τι λέτε τώρα αυτό ακριβώς δεν σας είπα; Έχω καθαρή τη συνείδησή μου και κοιμάμαι και ήσυχα; Αυτό όμως που θέλω να σας πω είναι ότι πρέπει να υπάρχει ενημέρωση, εγώ τι να πω δεν μπορώ να πω ότι λυπάμαι ή στεναχωριέμαι αλλά απλώς…

ΔΗΜ: Εντάξει είδα και τη συνέντευξη που δώσατε στη Real, τη διάβασα … Είτε με τη φωνή σας είτε χωρίς τη φωνή σας σας έχουνε συμπεριφερθεί εντάξει
Β.ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ: Μετά τη δική σας παρέμβαση με τη φωνή μου με διαλύσαν στο τηλέφωνο

ΔΗΜ: Οι άλλοι συνάδελφοι οι δημοσιογράφοι εννοείτε;
Β.ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ: Ναι με διαλύσαν στο τηλεφωνο

ΔΗΜ: Ναι αλλά στη Real είναι πολύ καλή η συνέντευξη που δώσατε
Β.ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ: Ήμουν στη Σόφια και πήγα να δω το φίλο του τον Μιτκοφ να του πω είπες εσύ στον Τέλογλου κάτι; Μου λέει όχι ούτε στο τηλέφωνο δεν μίλησα. Ακόμη μια αστοχία ενός συνάδελφου σας να λέει στην τηλεόραση ότι εγώ μίλησα με τον Μίτκοφ και είπε ο Παπαδόπουλος ο Μίτκοφ ξέρει τον υπουργό. Μα είναι δυνατόν εγώ να μην έχω πάει στο υπουργείο; Είναι δυνατόν να μην έχω καθίσει και να μην τον έχω παρακαλέσει κάποιες εργασίες να γίνονται σε χρόνους που ο πελάτης μπορεί να ανεχτεί; Εσείς τι νομίζετε; Εδώ υπήρχε και υπάρχει άρνηση για τα πάντα

ΔΗΜ: Κατάλαβα
Β.ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ: Ακούστε, το ελληνικό στράτευμα αγοράζει τα πάντα μέσω μεσαζόντων, να ξέρετε. Τυρόπιτες, παπούτσια, υφάσματα, τα πάντα, λάδια, γράσα αυτοί δεν είναι μεσάζοντες;

ΔΗΜ: Οι πάντες είναι μεσάζοντες απλώς αλλάζουνε ονόματα σε κάθε κυβέρνηση. Κάνανε νόμο κατάργησης των μεσαζόντων ενώ έχουνε 5.000 προμηθευτές
Β.ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ: Ακριβώς, ένας που πάει σοκολάτες τις κάνει ο ίδιος; Δηλαδή ποιον κοροϊδεύουμε; Επειδή υπήρξανε πραγματικά για τις ελληνικές Ένοπλες Δυνάμεις ένας υπουργός ο οποίος έπραξε αλλά αν θέλετε να μιλήσουμε για αυτό αυτόν που πρώτα οι Ρώσοι ζητήσαν να επικοινωνήσουν μαζί τους ήταν εμένα.
—–

ΔΗΜ: Να πως πω πρώτων εσείς δεν βγαίνετε σε μια συνέντευξη ζωντανή, δεν έχετε σημασία αν θα βγείτε με εμένα μπορεί να βγείτε με τον κ. Τέλογλου, μπορεί να βγείτε με τον κ. Παπαχελά, μπορεί να βγείτε με τον Χατζηνικολάου μπορεί να βγείτε με όλους αλλά πρέπει να σας πω ότι κάποια στιγμή πρέπει να απαντήσετε. Θέλετε να απαντήσετε σε όσα μπορείτε, θέλετε να πείτε τα υπόλοιπα όταν σας καλέσουν πάντως πρέπει να απαντήσετε γιατί καθαρός ουρανός αστραπές δεν φοβάται. Σημερα υπάρχουν στις εφημερίδες δημοσιεύματα τα οποία εσείς κάποια στιγμή πρέπει να τα απαντήσετε
Β.ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ: Να τα δω, να δω τι γράφουνε και μετά να ξαναμιλήσουμε γιατί τώρα μου λέτε για κάτι που δεν έχω δει

ΔΗΜ: Όχι λένε ότι έχουνε βγάλει έγγραφα, ότι οι αμερικανικές υπηρεσίες ενδιαφέρθηκαν μετά την υπόθεση που ήρθε στον αέρα και έχουνε βρεθεί ίχνη πυρομαχικών, που ενδεχομένως να έχετε πουλήσει εσείς, στη Ράκα. Και ρωτάω ένα έμπορο κατηρτισμένο που λεει μπορεί να πουλήσεις αύριο στον τάδε και ο τάδε να τα δώσει αλλού;
Β.ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ: Θα σας πω επειδή μιλήσατε για το πανελλήνιο να ξέρετε ότι το πανελλήνιο δεν δικαιώνει. Δεν έχει σημασία να έχετε δίκιο και βέβαια δεν έχω τίποτα απολύτως είμαι ξεκάθαρος, ακέραιος, εγώ προσωπικά …

ΔΗΜ: Καταλαβαίνω δεν αισθάνεστε ένοχος για τίποτα
Β.ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ: Δεν έχω προβεί σε καμία παραβίαση ελληνικής ή διεθνούς νομοθεσίας η οποία θα με έκανε να ανησυχώ. Σας είπα ότι δεν έχει σημασία να έχω δίκιο πρέπει να βρεθεί και αυτός που θα μου το δώσει
ΔΗΜ: Θα το βρείτε αν έχετε δίκιο θα το βρείτε. Άμα έχετε δίκιο θα το βρείτε…
Β.ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ: …Θα το πάρω μαζί μου δεν θα το βρω

ΔΗΜ: Γιατί θα το πάρετε μαζί σας κινδυνεύει η ζωή σας; Γιατί μια χαρά είστε, είστε άρρωστος;
Β.ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ: Όχι και αυτό είναι το σοβαρότερο θέμα διότι …

ΔΗΜ: Φοβάστε, απειλείται η ζωή σας από κάπου; Γιατί μου λέτε συνέχεια ότι μας ακούνε, μας ακούνε, μας ακούνε;
Β.ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ: Εσείς τι λέτε δεν μας ακούνε;

ΔΗΜ: Μας ακούνε αλλά εντάξει
Β.ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ: Εγώ το τηλέφωνό μου είναι …αυτό που το έχω στην εταιρεία μου, είναι το προσωπικό μου μέσα από όλα αυτά τα γεγονότα θα έπρεπε να μας ακούνε. Εγώ θέλω να μας ακούνε γιατί όταν μιλάω προσωπικά με κάποιους ανθρώπους δικούς μου λεω την αλήθεια γιατί πρέπει να την ξέρουν αυτοί που μας ακούνε

ΔΗΜ: Θέλετε να σας πω κάτι που έχει σημασία μιας και σας βλέπω ότι είσαστε ψύχραιμος, ήρεμος και θέλετε να απαντήσετε όπου σας καλέσουν. Γράφουν εδώ ότι υπάρχει μια επίμονη αλληλογραφία δική σας με το υπουργείο Άμυνας την οποία έχει πάρει στα χέρια της φαίνεται ότι την έχει και η ΝΔ και μάλιστα αναφέρουν εδώ οι εφημερίδες, βλέπω το ΒΗΜΑ εδώ, ότι εσείς δεν έχετε πάει πολλές φορές στο Ριάντ ίσως καμία. Εσείς μπορείτε να το απαντήσετε αυτό ενώπιων των αρχών
Β.ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ: Να σας πω κάτι ό,τι αφορά αυτή την υπόθεση και την προηγούμενη φορά σας είπα ότι δεν μπορώ να δώσω καμία συγκεκριμένη απάντηση σε καμία ερώτηση.

ΔΗΜ: Σας δεσμεύει μήπως η παλαιά σχέση με τον υπουργό ή οτιδήποτε, έχετε πει στον εαυτό σας ότι δεν θέλετε να τα απαντάτε όλα αυτά;
Β.ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ: Όχι υπάρχει μια τήρηση εμπιστευτικότητας

ΔΗΜ: Α! Υπάρχει τήρηση με τους Σαουδάραβες και με τους Έλληνες μαζί;
Β.ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ: Υπάρχει μια τήρηση…

ΔΗΜ: Έχετε δίκιο αυτό είναι νόμος
Β.ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ: Από τη στιγμή που εγώ έχω υπογράψει εμπιστευτικότητα καταλαβαίνετε ότι δεν μπορώ να πω τίποτα απολύτως.

ΔΗΜ: Έχετε δίκιο είναι νόμος, θα πρέπει να αρθεί η τήρηση της εμπιστευτικότητας που έχετε
Β.ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ: Άμα γίνει αυτό…

ΔΗΜ: Μα και εγώ έχω κάνει στο παρελθόν είτε συμφωνητικά που έπρεπε να τηρήσω την εμπιστευτικότητα και γινότανε άρση. Εσείς βέβαια θα υποχρεωθείτε την επόμενη εβδομάδα, με βάση αυτά που βλέπω στις εφημερίδες, να απαντήσετε σε αυτό γιατί λένε ότι υπάρχει μια διέγερση από πλευράς ξένων κρατών για σας, για τις σχέσεις που μπορεί να έχετε με τον κ. Καμμένο ή για το αν εσείς δεν πήγατε να δώσετε στους τρομοκράτες αλλά εκεί που τα δώσατε πήγανε μετά από εκεί. Καταλάβατε τι εννοώ; Για τα 100 χιλ. βλήματα δεν μου είπατε να διαβάσω ένα έγγραφο, αυτοί μιλάνε συνεχώς για 300 χιλιάδες.
Β.ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ: Βλέπετε ότι δεν το έχετε διαβάσει…

ΔΗΜ: Το έδωσα στον αέρα
Β.ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ: …έχει μεγάλα κενά όταν διαβάσετε του κ.Παπαδάκη την κατάθεση που μέσα καταγράφει ότι όταν τους εξήγησε για τα 100 χιλ. βλήματα θα πρέπει να γίνει ξανά όλη η διαδικασία των εγγράφων είπανε καλώς μπορούμε να κάνουμε χρήση της υπάρχουσας.
—–
Β.ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ: Δεν μπορεί να λένε «καλά δεν πειράζει ήρθαμε είμαστε αυτοί που είμαστε γιατί έτσι δηλώνουμε αλλά θέλουμε να κάνουμε …αφού δεν μπορούμε γιατί αν ξέρανε από συμβάσεις θα ξέρανε ότι κανένα κράτος δεν ξεκινάει καμία συζήτηση αν δεν έχουνε προηγηθεί ανάλογα έγγραφα. Καταλάβατε; Εννιά ακριβώς μήνες τα έγγραφά μου πηγαινοερχόντουσαν, μου ζητούσαν να τα αλλάξω, τα διασταυρώνανε και στο τέλος μου επιτρέψανε να μιλήσω, να εισέλθω. Αυτά τα υπουργεία δεν είναι προσβάσιμα

ΔΗΜ: Έχετε πάει όμως πολλές φορές και το έχει βρει η ΝΔ από το πρωτόκολλο επισκέψεων
Β.ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ: Ναι. Η πρόσβαση είναι για συγκεκριμένο θέμα, σε συγκεκριμένο άτομο και εφόσον μια δουλειά μπορεί να προχωρήσει όταν προϋποθέτει ότι εσύ έχεις τα νόμιμα νομιμοποιητικά έγγραφα. Επί εννιά μήνες ότι έγγραφο μου ζητήσανε το έφερα, το πήγα , το έφερα το άλλαξα, το εξετάσανε οι νομικοί

ΔΗΜ: Του Πενταγώνου;
Β.ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ: Και μετά μου είπαν ωραία μπορείς να φέρεις τους Σαουδάραβες να ελέγξουν και μετά από εκεί πέρα μου είπανε εντάξει, διατάχτηκε και μια επιτροπή που μπορούμε να συνομιλήσουμε για το θέμα της τιμής. Αλλά θέλω να ξέρετε κάτι, το θέμα της τιμής θα είναι ήδη από τη Βουλή εγκεκριμένο, 210 κάτω από τα 210 κανείς δεν μπορούσε να το πουλήσει

ΔΗΜ: 210 εκατομμύρια;
Β.ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ: Όχι 210 € το τεμάχιο αυτή ήταν η εισήγηση από το ΓΕΣ προς τη Βουλή διότι το ΓΕΣ έχει κοστολόγιο δικό του επειδή όμως υπάρχει έλλειψη ενημέρωσης νομίζουνε, οι οποιδήποτε νομίζανε ότι ας την ακυρώσουμε αυτή και θα τα πάρουμε 50€ και τα υπόλοιπα θα τα τακτοποιούσαν μεταξύ τους.

ΔΗΜ: Πόσες δουλειές κάνατε νόμιμες με το Πεντάγωνο και το τονίζω για να μην πάει ο νους κανενός. …
Β.ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ: Κύριε Τράγκα εγώ σας ενημερώνω για να κάνετε καλά τη δουλειά σας τουλάχιστον καλά γιατί μέχρι τώρα δεν κάνετε καλά, όταν θα βγω όμως να μιλήσω και αν θα χρειαστεί τότε εγώ θα είμαι υπεύθυνος για αυτά που λεω, τώρα τα λεω σε εσάς για να γνωρίζετε εσείς γιατί δεν έχετε ενημέρωση ίσως και τη γνώση της ενημέρωσης

ΔΗΜ: Ακούω μόνο αυτά που λεει ο Λοβέρδος και η ΝΔ πρέπει να με δικαιολογήσετε σε αυτό
Β.ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ: Γιατί ο Λοβέρδος στηρίχτηκε στον κ.Παπαδάκη και τώρα λεει ότι τα έγγραφα όλα είναι πλαστά. Να σας πω κάτι αν ένα έγγραφο είναι ανορθόγραφο… κάνετε εσεις την αγοροπωλησία ενός σπιτιού πάτε στον συμβολαιογράφο πληρώνετε και αντί για ο βάλανε ω σημαίνει ότι είναι άκυρο το έγγραφο της αγοροπωλησίας; Πείτε μου είναι άκυρο επειδή δεν βάλαμε μια περισπωμένη ή μια τελεία ή αντί για ει γράψαμε η είναι άκυρο και εσείς έχετε πληρώσει;

ΔΗΜ: Υπάρχει όμως μια προσπάθεια της ΝΔ να φέρει και φέρνει το ένα έγγραφο μετά το άλλο τα οποία τα συγκρίνει, δεν ξέρω αν έχετε δει κάνει μια συγκριτική μελέτη η ΝΔ. Το προσέχετε αυτό;
Β.ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ: Ακούστε να δείτε αφού σας μιλάω με τόσο καλή διάθεση και φιλικά και με χρόνο σας λεω πάλι ότι το έγγραφο όταν μου επιδόθηκε εμένα το γύρισα πίσω και ζήτησα υπηρεσιακώς από τη Σαουδική Αραβία να επιβεβαιωθεί το γνήσιο της υπογραφής από τις ελληνικές προξενικές αρχές που βρισκόντανε στο Ριάντ. Μια υπάλληλος κάνει τέτοιες επακριβώς επιβεβαιώσεις υπογραφών, θεωρήσεις ας το πούμε έτσι. Δεν υπάρχει άλλη, μια η οποία είναι εντεταλμένη όπως σε κάθε τμήμα δεν μπορεί να κάνει ο καθένας γνήσιο της υπογραφής καταλάβατε;
Η υπάλληλος αυτή υπηρεσιακώς με αριθμό πρωτοκόλλου πήγανε αξιωματικοί, το παραδώσανε, το παρέλαβε η ελληνική πρεσβεία, όχι το προξενικό τμήμα γνησιότητας υπογραφών, το έστειλε πίσω, επιβεβαιώθηκε η υπογραφή του υπογράφοντος, η γνησιότητα του εγγράφου και ξαναήρθε πίσω. Τώρα αν οι βεδουίνοι, οι Σαουδάραβες έχουνε στα αγγλικά ένα ορθογραφικό λάθος πιστέψτε με δεν αλλάζει τίποτα από την ουσία, ούτε ανακαλείται ούτε ξαναεπιβεβαιώνεται. Το κράτος αυτό έβγαλε ένα έγγραφο ας το πάρει η ελληνική πολιτεία και να πει είναι πλαστό.
—–

ΔΗΜ: Καλημέρα καλή Κυριακή, ελπίζω να χειρίστηκα καλά το λόγο σας!
Β.ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ: Τον χειριστήκατε όπως τον είπα.

ΔΗΜ: Σεβάστηκα όσα είπατε
Β.ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ: Είπα αυτά τα οποία ισχύουνε να ξέρετε. Δεν αναφερθήκατε όμως σε όλο τον κορμό που στηρίχτηκε και σωστά, ότι κάνουν κάποιοι να το κάνουν σωστή αρκεί να το αποδεικνύουν, και στηρίχτηκε στου κ. Παπαδάκη την καταγγελία που οι ίδιοι οι Σαουδάραβες που επικαλούνται, αυτοί που έχουνε χτίσει όλο αυτό, επικαλούνται ότι στο τέλος είπαν ναι ας χρησιμοποιήσουμε αυτή. Δεν το είπατε αυτό όμως

ΔΗΜ: Δεν το ήξερα κ. Παπαδόπουλε εγώ έβαλα τις υπόλοιπες πληροφορίες για τα 700 εκ. τα οποία χάθηκαν από επενδύσεις ή πωλήσεις βλημάτων. Ασφαλώς θα το ακούσατε την επόμενη μέρα έτσι δεν είναι;
Β.ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ: Δεν ήμουνα εδώ, δεν το άκουσα

ΔΗΜ: Γιατί έβαλα την επόμενη μέρα για τα 700 εκ. που είπατε ότι χάθηκαν, εκείνο που δεν κατάλαβα είναι αν χάθηκαν από πωλήσεις πυρομαχικών που έληγαν ή ήταν και επενδύσεις και άλλων κρατών.
Β.ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ: Οι επενδύσεις ήταν άλλα χρήματα που επί τούτου είχαμε πάει στα ΕΑΣ με επιτροπές, ελέγξαμε τις γραμμές παραγωγής που έχουνε πληρωθεί από το ελληνικό δημόσιο πανάκριβα και επί 20 χρόνια κάθονται και δυστυχώς η άρνηση της άρνησης.

ΔΗΜ: Η Σαουδική Αραβία θα έβαζε λεφτά ή εσείς από την εταιρεία σας θα επενδύατε στον οπλισμό…
Β.ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ: Η Σαουδική Αραβία εγώ μπορεί να συμμετείχα αν και μου το επιτρέπανε ή με αφήνανε ή αν έπρεπε να γίνει ένας τέτοιος συνδυασμός με ένα μικρό ποσό το οποίο θα μπορούσα ενδεχομένως να συμμετέχω.

ΔΗΜ: Πείτε μου κάτι γιατί σήμερα όλες οι εφημερίδες γράφουν ότι ένα μέρος του οπλισμού, τόσο οι αμερικανικές υπηρεσίες όσο και οι βρετανικές έχουνε βρει ίχνη πυρομαχικών στη Ράκα, στους τζιχαντιστές και σήμερα έχουνε έγγραφα… Προφανώς σας παρακολουθούνε κιόλας μην έχετε καμία αμφιβολία, βρήκανε έγγραφα …δεν ξέρω διαβάσατε σήμερα το ΒΗΜΑ, διαβάσατε άλλες εφημερίδες; Λένε ότι έχει δοθεί οπλισμός που έχει φτάσει στη Ράκα. Με βάση παλαιότερο οπλισμό που έχετε δώσει εσείς μπορεί κάποιοι να έχουν περάσει όπλα εκεί; Εννοώ να πουλήσατε εσείς να πουλήσατε στον Τράγκα και ο Τράγκας να τα έδωσε εκεί
Β.ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ: Μου ζητάτε να κάνω γνωματεύσεις ή δηλώσεις…

ΔΗΜ: Έχετε δίκιο να μη κάνετε γνωμάτευση
Β.ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ: Ακούστε σέβομαι και σας παρακολουθώ, μ’ αρέσει ο λόγος σας …Θα ‘ρθεί η ώρα που πραγματικά θα… τελείται αυτή τη στιγμή μια προανακριτική εργασία από την Εισαγγελία

ΔΗΜ: Θα πάτε στον Εισαγγελέα;
Β.ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ: Ο Εισαγγελέας σήμερα θα εξετάσει αν έχουνε προφανώς τελεστεί κάποια αδικήματα. Οτιδήποτε ειπωθεί αυτή τη στιγμή …
ΔΗΜ: Εγώ δεν επιβάρυνα καθόλου τη θέση σας αντίθετα θα έλεγα έβγαλα αυτό που θέλατε να πείτε και μάλιστα σε κάποιο σημείο μου λέτε ότι μπορώ να τα μεταφέρω και ο ίδιος, δια της φωνής μου να τα πω όλα και σε ένα άλλο σημείο μου είπατε να τα καταγράψεις κιόλας. Είναι ιδιωτική μεν η συνομιλία αλλά να τα καταγράψεις για να μην κάνεις λάθος, μη μεταφέρεις λόγια τα οποία δεν είπα έτσι μου λέτε και είναι αλήθεια αυτό.
Β.ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ: Όπως βλέπετε αυτό το θέμα δεν τείνει να καταλαγιάσει.

ΔΗΜ: Ναι από ότι φαίνεται θα φουντώσει
Β.ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ: Αντιθέτως βρίσκεται σε επικαιρότητα, πρέπει οπωσδήποτε κάποια στιγμή και οι αρχές να έχουνε την ευθύνη τους.