04 Δεκεμβρίου 2017

Η Νατάσσα Μποφίλιου θέλει να βγει στο "βουνό"... της έκραξαν Μπογδάνος και Τατσόπουλος

Η συνέντευξη της τραγουδίστριας Νατάσσας Μποφίλιου στην Εφημερίδα των Συντακτών κάνει τον γύρο του διαδικτύου τις τελευταίες ώρες και έχει αρχίσει να προκαλεί αντιδράσεις γέλια.

Μεταξύ αυτών που αντέδρασαν είναι ο Κωνσταντίνος Μπογδάνος και ο Πέτρος Τατσόπουλος.
Ένα απόσπασμα από τη συνέντευξη που έδωσε η Νατάσσα Μποφίλιου:

«Αυτό που με πληγώνει είναι που μπήκε στο στόμα του καθενός, ακόμα και των αμόρφωτων, «ε, είδαμε και την πρώτη φορά Αριστερά τι έκανε». Είναι μαχαίρι στην καρδιά. Δεν ψήφισα ΣΥΡΙΖΑ, είχα πάρα πολλές ανησυχίες. Ήμουν σίγουρη πως δεν μπορεί ένας άνθρωπος να ανατρέψει τα πράγματα, να πάει στους δράκουλες και να κάνει κάτι. Δεν αμφισβητώ τις καλές προθέσεις του Τσίπρα, ούτε ότι κάποιοι άνθρωποι στον ΣΥΡΙΖΑ διαθέτουν ξεχωριστή ιδεολογική παιδεία.

Δεν το συζητώ. Αλλά σε αυτό το σύστημα, από τη στιγμή που είσαι μέσα στο σύστημα, δεν μπορείς να κάνεις την ανατροπή. Η επανάσταση γίνεται μόνο από τον λαό. Ψηφίζω ΚΚΕ, αν και διαφωνώ σε πολλά σημεία, για δύο λόγους: επειδή το νιώθω ως τιμή για την οικογένειά μου και τους παππούδες μου που ήταν στο ΕΑΜ-ΕΛΑΣ και σκοτώθηκαν στην Αντίσταση κι επειδή πιστεύω στην οργανωμένη πάλη.

Φυσικά και είναι (δικτατορία η Ευρωπαϊκή Ένωση). Θα ήταν ωραίο να γινότανε μια παγκόσμια επανάσταση. Εγώ στα βάθη της ψυχής μου είμαι τροτσκίστρια. Θα μου πεις, βέβαια, είμαστε έτοιμοι για κάτι τέτοιο; Μακάρι να υπήρχε ένας ηγέτης να τα παρατήσω όλα και να πάω μαζί του στο βουνό. Αλλά τώρα αισθάνομαι εντελώς παροπλισμένη.

Για όσα είναι σοβαρά, παίρνω θέση. Για τους πρόσφυγες, τη Χρυσή Αυγή, το δημοψήφισμα. Αν μπορώ με την αναγνωσιμότητα μου να βοηθήσω έναν άνθρωπο να νιώσει ελεύθερος, το κάνω. Έγραψα στο facebook υπέρ του Συμφώνου Συμβίωσης και με διέγραψαν πολλοί. Η απόφασή μου να συμμετάσχω στη συναυλία για την Ηριάννα ήταν πολιτική. Είναι θέμα δικαιοσύνης και δεν με ενδιαφέρει αν χάσω κάποιους οπαδούς μου.

Για την Χρυσή αυγή είπε: «Μου είπαν διάφοροι, γνωστοί και φίλοι, «είσαι με τα καλά σου;» Φυσικά και είμαι στα καλά μου. Δέχτηκα απειλές. Από το «θα σε κρεμάσουμε στο Σύνταγμα από τα άντερά σου» μέχρι που ένας με έφτυσε στον δρόμο!»
Ο Κωνσταντίνος Μπογδάνος φαίνεται πως εξοργίστηκε από αυτές τις αναφορές και «επιτέθηκε» στην τραγουδίστρια μέσα από τα social media


«Μποφίλιου: Η γνήσια επίγονος των αριστεροκουλτουροβάρδων της μεταπολίτευσης, των κλαψιάρηδων της ευμάρειας, των επιδοτούμενων κραουνάκηδων. Να διοριστεί άμεσα!

Συμφωνώ με τη Μποφίλιου σε ένα πράγμα: την απόρριψη και την καταδίκη του ναζισμού. Κατά τα άλλα, η συνέντευξή της είναι μνημείο μεταπολιτευτικής σκέψης αριστερού κουλτουροβολεψιματία – και αυτό δεν έχει καμία σχέση με τη ΧΑ.

Το σχόλιο περί Μποφίλιου αφορά την ιδεολογία ως μάρκετινγκ. Δεν κάνει στρατευμένη τέχνη (τα τραγούδια της δεν είναι πολιτικά), αλλά self-branding ως κομμάτι του business model της με κοινά στόχους αριστερά και όχι. Μου λένε ότι έχει τίμια ψυχή. Θα φανεί απ’ το αν θα γίνει Τσακνής».
Τατσόπουλος: «Νατάσα, γλυκιά μου. Δεν είσαι τροτσκίστρια. Μια χαζοβιόλα είσαι»

Ο Πέτρος Τατσόπουλος με ανάρτησή του στο facebook σχολίασε με σκληρό τρόπο τα όσα είπε η Νατάσσα Μποφίλιου.


«Νατάσα, γλυκιά μου. Δεν είσαι τροτσκίστρια. Μια χαζοβιόλα είσαι. Οι άνθρωποι που ανέβαιναν στο Βουνό ρίσκαραν τη ζωή τους. Εσύ δεν ρισκάρεις τίποτε. Μην σε κρατάμε όμως. Εάν νιώθεις τόσο άσχημα στη δικτατορία της Ευρωπαϊκής Ένωσης, μπορείς να δοκιμάσεις την τύχη σου κάπου αλλού. Τα σύνορα είναι ανοιχτά ακόμη. Έως τότε δεν χρειάζεται σώνει και καλά να ανέβεις στο Βουνό. Μπορείς να κάνεις και άλλες αντιδικτατορικές ενέργειες. Να σταματήσεις τις συναυλίες σου, ας πούμε. Τέτοιο χτύπημα δύσκολα η δικτατορία θα το αντέξει».

Πηγή:star.gr