17 Νοεμβρίου 2017

Διαφήμιση παπουτσιών με τόπλες μοντέλα απαγορεύτηκε ως «υποτιμητική» για το γυναικείο φύλο

Μία εκ των καλλονών που πόζαρε γυμνή στα... τέσσερα με ένα παπούτσι στα οπίσθιά της διαμαρτύρεται, λέγοντας ότι αισθάνεται περήφανη για τη συμμετοχή της

Κακήν κακώς αναγκάστηκε να αποσύρει πριν από τρεις μέρες τη διαφημιστική καμπάνια της για το διαδίκτυο μια εταιρεία κατασκευής ανδρικών υποδημάτων από το Ηνωμένο Βασίλειο, αφού οι αρμόδιοι φορείς την χαρακτήρισαν «υποτιμητική» για το γυναικείο φύλο, απαγορεύοντας την αναδημοσίευσή της.


Οι διαφημίσεις της εταιρείας Goodwin Smith Shoes περιλάμβαναν φωτογραφίες τόπλες μοντέλων, να ποζάρουν κρατώντας παπούτσια ή ακόμα και... πεσμένες στα τέσσερα, με τα προϊόντα της εταιρείας τοποθετημένα στην πλάτη τους.


Η Αρχή Διαφημιστικών Προτύπων αποφάνθηκε, έχοντας λάβει πολλά παράπονα για την εν λόγω εκστρατεία, αποφάνθηκε την περασμένη Τρίτη ότι η εικόνα των γυμνόστηθων μοντέλων, μαζί με το υπαινικτικό σλόγκαν της διαφήμισης («Θες ένα ζευγάρι;») προσβάλλουν τις γυναίκες απεικονίζοντάς τις ως «σεξουαλικά αντικείμενα».


Αυτό που προκαλεί ωστόσο εντύπωση είναι η αντίδραση ενός από τα μοντέλα που συμμετείχαν στη φωτογράφηση, της νεαρής Jasmine Jardot, που αντέδρασε στην απαγόρευση με μια ανάρτηση που στηρίζει την εταιρεία.



Η εντυπωσιακή κοπέλα, η οποία φωτογραφήθηκε πεσμένη στα τέσσερα με τα εσώρουχα, να κοιτά υπαινικτικά τον φακό με ένα παπούτσι στηριγμένο στα οπίσθιά της, είπε ότι αισθάνεται περήφανη για τη συμμετοχή της στη διαφημιστική εκστρατεία, δήλωσε φεμινίστρια και ζήτησε από τον κόσμο «να μην την ντροπιάζει για τις επιλογές της».