12 Νοεμβρίου 2017

Ο Σώρρας... ξαναχτύπησε: Είμαι παρών, δεν πέθανα! -Κάποια στιγμή θα εμφανιστώ

Δυναμικό... «παρών» δίνει για δεύτερη φορά σε έναν μήνα ο Αρτέμης Σώρρας, που καταζητείται εδώ και 8 μήνες.

Ο επικεφαλής της «Ελλήνων Συνέλευσις» αυτή τη φορά «ξαναχτυπά» μέσω του δικηγόρου του και της εφημερίδας «Ελεύθερος Τύπος».


«Είμαι παρών, δεν πέθανα. Είμαι δίπλα στους συνέλληνες και κάποια στιγμή θα εμφανιστώ και θα λογοδοτήσω ενώπιον της Δικαιοσύνης, αφού τελειώσει πρώτα το εις βάρος μου δικαστικό πραξικόπημα. Δεν φοβάμαι τη Δικαιοσύνη», είπε, μέσω του δικηγόρου του, στον «Ελεύθερο Τύπο της Κυριακής».

Υπενθυμίζεται ότι ο Αρτέμης Σώρρας παραμένει άφαντος εδώ και 8 μήνες, με τον ίδιο και τη σύζυγό του να καταζητούνται καθώς καταδικάστηκαν σε οκταετή κάθειρξη και πενταετή στέρηση πολιτικών δικαιωμάτων μετά από μήνυση που του έκανε ο κουμπάρος του και πρώην συνεργάτης του Φώτης Λεμπίδας.

Όπως ανέφερε στη μήνυσή του ο κ. Λεμπίδας, ο Σώρρας είχε κλέψει 100.000 ευρώ την περίοδο που οι δύο άνδρες συνεργάζονταν στην επιχείρηση με τους παιδότοπους. Ο κουμπάρος του τον είχε καταγγείλει πως για την αγοραπωλησία του αυτοκινήτου του ο καταζητούμενος του είχε δώσει ληγμένα δηνάρια από το Κουβέιτ.

Οι Αρχές έως σήμερα δεν έχουν καταφέρει να τον εντοπίσουν, ενώ εις βάρος του εκκρεμεί διεθνές ένταλμα σύλληψης.

Υπενθυμίζεται ότι o Σώρρας είχε επανεμφανιστεί στις αρχές Οκτωβρίου, με δύο βίντεο που είχαν ανέβει στο κανάλι του στο YouTube, το «Sorras TV», αλλά και με ένα ηχητηικό μήνυμα προς το τέλος του εν λόγω μήνα.

Ο Σώρρας -μεταξύ άλλων- ειρωνευόταν τους αστυνομικούς που δεν μπορούν να τον συλλάβουν, λέγοντας ότι πολλές φόρες τους χαιρετάει μιας και μένει κοντά στο Προεδρικό Μέγαρο! Και όλα αυτά ενώ τον αναζητούν οι Αρχές.

«Εν τω μεταξύ, μένω ανάμεσα στο Μέγαρο Μαξίμου και το Προεδρικό Μέγαρο, εκεί που οι μπάτσοι, δεν ψάχνει κανένας, και είμαι μια χαρά. Πηγαίνω κάθε δεύτερη, τρίτη μέρα βόλτα στο Βασιλικό κήπο, χαιρετάω και τους αστυνομικούς, "καλημέρα" μου λένε, έχω αλλάξει λίγο και την όψη μου, όχι με πλαστική χειρουργική, οπότε με χαιρετάνε οι άνθρωποι, μια χαρά είμαι, οπότε γι' αυτό δεν βάζω και βίντεο. Γιατί άμα βγάλω και βίντεο θα είμαι πρωτοσέλιδο στα κανάλια και τις εφημερίδες, θα τους δώσω τροφή», λέει ο Σώρρας και προσθέτει:

«Κάποιοι λέτε: "Ποιο πουλάκι του πάει ακόμα και τώρα;" Μετά τα μηνύματά μου τα ηχητικά που τα λέτε ψεύτικα και βεβαίως δεν είναι ψεύτικα και μιλάω σιγά, πολύ σιγά γιατί δεν μπορώ να φωνάξω. Η φωνή μου έχει πολύ περίεργο μέταλλο και ακούγεται παντού».

Στο ίδιο ηχητικό, ο Σώρρας επιτίθεται και στους άλλοτε στενούς συνεργάτες του, κατηγορώντας τους για προδοσία.