16 Νοεμβρίου 2017

ΤΟΥ ΕΙΧΑΝ ΖΑΛΙΣΕΙ ΤΑ ΠΑΠΑΡΙΑ! Ο Αδωνις αποφάσισε να σταματήσει τις τηλεπωλήσεις-Το ανακοίνωσε επισήμως [εικόνες]

Σταματά τις τηλεπωλήσεις προϊόντων μέσω της τηλεοπτικής του εκπομπής ο αντιπρόεδρος της ΝΔ, Άδωνις Γεωργιάδης, όπως ανακοίνωσε ο ίδιος.


Σε σημερινή τηλεοπτική εμφάνισή του ο αντιπρόεδρος της ΝΔ, υποστήριξε πως έχει πάρει την απόφαση να σταματήσει τις τηλεπωλήσεις. Μάλιστα, ο ίδιος, λίγο νωρίτερα, είχε δώσει μια πρώτη αίσθηση λέγοντας ότι στην εκπομπή του θα προβεί σε μια ανακοίνωση.


Συμπλήρωσε δε πως την απόφαση την έλαβε καθώς δέχεται σκληρή κριτική για την πολιτική λόγω αυτής της δραστηριότητας, ενώ υπογράμμισε πως εργάζεται κάνοντας αυτή την δουλειά από το έτος 1999.

«Μετά από ώριμη σκέψη έλαβα την απόφαση να σταματήσω τις τηλεπωλήσεις. Να δω τί άλλο θα βρουν να μου λένε τώρα», σημείωσε ο Αδωνις Γεωργιάδης μετά τη δημοσιοποίηση της απόφασής του.


Ανήρτησε μάλιστα στο Fecebook ένα κείμενο στο οποίο εξηγεί αναλυτικά.

«Περί Nanobionic και της εκπομπής μου

Στην αρχή είπα να μην μιλήσω καθόλου για αυτό το θέμα κυρίως διότι ήμουν βέβαιος ότι άνθρωποι σαν τον Βαξεβάνη θα μου έκαναν επίθεση και γί´αυτό και είχα αποφασίσει να μην βάλω μία καλή ελληνική εταιρία εν μέσω μίας μακράς και γνωστής πολιτικής διαμάχης.

Όμως χθες έγινε συντονισμένη επίθεση σε μένα με αφορμή τις τρεις τηλεοπτικές εκπομπές που έκανα για τα γιλέκα αυτής της εταιρίας και δυστυχώς ενεπλάκησαν, πιστεύω καλοπροαίρετα και άνθρωποι που εκτιμώ. Με κάποιους επικοινώνησα και δόθηκαν οι αμοιβαίες εξηγήσεις με κάποιους άλλους δεν κατέστη δυνατόν. Αυτό όμως που με παρακίνησε τελικά να ανεβάσω αυτή την ανάρτηση είναι η ανάρτηση του κ. Αλικάκου από τα Hoaxes. Ε τώρα πάει πολύ.

Λοιπόν πάμε στα πραγματικά περιστατικά.

Α) εγώ είμαι πολιτικός

Β) δεν είμαι πλούσιος (δυστυχώς)

Γ) δεν ζω από την πολιτική παρά την λάσπη των πολιτικών μου αντιπάλων οι οποίοι όπως είδατε στην Εξεταστική για την Υγεία έχουν φάει τα μούτα τους.

Ζω από τις επιχειρήσεις μου, με όλα τα προβλήματα και τον αγώνα της επιβίωσης που ζει ο κάθε μικρομεσαίος επιχειρηματίας στην Ελλάδα του Σύριζα με την Υψηλή Φορολογία και τα capital controls.

Δ) δυστυχώς ο χώρος του βιβλίου διέρχεται τεράστια κρίση και αυτό το βλέπετε από το πόσες τεράστιες εκδοτικές επιχειρήσεις πτώχευσαν ή έχουν σωρρεύσει τεράστια χρέη.

Ε) άρα θα κάνουμε αυτό που πρέπει και μπορούμε για να ζήσει η Οικογένεια μας φυσικά στα πλαίσια της νομιμότητας.

Στ) η εκπομπή μου στο Κόντρα είναι γνωστό σε όσους με έχουν ψηφίσει ότι έχει εμπορικό χαρακτήρα. Είναι πληρωμένος χρόνος με τιμολόγια φόρους κλπ.

Ζ) η εταιρία Nanobionic είναι μία παράνομη εταιρία; Όχι! Είναι μια ραγδαία αναπτυσσόμενη εταιρία με προϊόντα που μπορείτε να βρείτε και να αγόρασετε στο διαδίκτυο, σε φαρμακεία, σε αλλά σημεία πώλησης και στην Ελλάδα αλλά και σε χώρες του Εξωτερικού. Πληρώνει φόρους, κάνει εξαγωγές, έχει εργαζόμενους. Είναι χορηγός ακόμη και σε εθνικές ομάδες σε διάφορα αθλήματα.

Μπορεί κάποιος να αποδέχεται τα προϊόντα της μπορεί όχι, δικαιωμά του. Αλλά πάντως πωλούνται νόμιμα, έχει νόμιμες πατέντες για τις οποίες πληρώνει τα σχετικά δικαιώματα στον ΟΒΙ.

Στην εκπομπή μου και θα παραθέσω τα σχετικά βίντεο εδώ, είπα όχι μια φορά όπως έγραψε ο κύριος Αλικάκος αλλά πολλές ότι ΔΕΝ είναι Ιατρικό προϊόν και αυτό που κάνει είναι ότι σου δημιουργεί μια υπεραιμία. Δεν ΑΝΤΙΚΑΘΙΣΤΑ ΘΕΡΑΠΕΙΑ δρα ανακουφιστικά. Εγώ το χρησιμοποιώ και μου αρέσει πολύ Τί να κάνουνε τώρα;

Δεν κορόιδεψα κανέναν και δεν είπα κάτι περισσότερο από αυτό που θα διάβαζε κάποιος πιθανός πελάτης της, στα φυλλάδια της Εταιρίας σε ένα Φαρμακείο για να το αγόρασει.

Όποιος το πάρει και δεν του αρέσει, όπως γίνεται πάντα μπορεί, εντός εύλογου χρόνου να το γυρίσει. Όλα νόμιμα και καθαρά.

Η εταιρία έχει διάφορους ισχυρισμούς και μελέτες που λένε πολλά ωραία πράγματα για τα προϊόντα της, εγώ δεν είμαι ειδικός, είπα ότι το μόνον που μπορω να πω είναι ότι εγώ το χρησιμοποιώ και μου αρέσει. Αυτό το είπα πάνω από 10 φορές. Ακριβώς διότι δεν έχω την επιστημονική εξειδίκευση για να κρίνω, αυτά ας τα κρίνουν οι αρμόδιοι.

Όμως η ανάρτηση του κ. Αλικάκου με σόκαρε. Δηλ τώρα τα Hoaxes φαντάζομαι θα ασχοληθούν με όλα τα διαφημιζόμενα στην τηλεόραση προϊόντα. Πχ με όλες τις κρέμες αδυνατίσματος και αν κάνουν αυτά που υπόσχονται, τις ζελατίνες, τα χάπια, τους καφέδες, τα όργανα γυμναστικής, τα ορθοπαιδικά προϊόντα κλπ και γιατί όχι να πάνε πιο πέρα να ελέγξουν τις διαφημίσεις αυτοκινήτων πχ και να δουν εάν γεννούν τα αυτοκίνητα τα αισθήματα που υπόσχονται στους οδηγούς τους κλπ θα ήθελα πολύ να το δω αυτό διότι αν μείνουν μόνον σε ένα προϊόν που έδειξα εγώ από την εκπομπή τότε ή έχουν εμπάθεια με μένα ή με το προϊόν. Η εταιρία πάντως με ενημέρωσε ότι θα ασκήσει και αυτή τα νόμιμα δικαιώματα της.

Τέλος μένει ένα λογικό και καλοπροαίρετο ερώτημα να απαντηθεί. Δύναται ένας πολιτικός και ειδικά ένας πολιτικός που έχει αξιώματα σαν τα δικά μου να κάνει αυτή τη δουλειά; Δεν έχω εύκολη απάντηση σε αυτό θέλω να είμαι ειλικρινής. Σίγουρα την εικόνα μου την βλάπτει και μένω ανυπεράσπιστος έναντι των πολιτικών μου αντιπάλων εντός και εκτός. Πχ αν ήμουν δικηγόρος και υπερασπιζομουν έναν εγκληματία όσα θα έλεγα στο Δικαστήριο για να τον υπερασπιστώ θα έμεναν εκεί. Εσείς δεν θα τα βλέπατε και οι δήθεν δεν θα αγανακτούσαν (προφανώς η αμοιβή μου θα ήταν πολύ υψηλότερη από τα γιλέκα αλλά εγώ ήθελα να σπουδάσω ιστορία τότε δεν πήγα νομική που θα είχα επίσης περάσει).

Ναι λοιπόν Σταυρώστε με ελεύθερα διότι ασχολούμαι με το εμπόριο και τις πωλήσεις και αυτό μάλλον απαγορεύεται ή δεν θεωρείται αρκετά σοβαροφανές για την πολιτική, αλλά φίλοι μου εγώ δεν έκρυψα ποιος είμαι, υπερασπίζομαι την ελεύθερη οικονομία και δεν θεωρώ τις πωλήσεις ντροπιαστική δουλειά. Και ναι θα μάχομαι να επιβιώνω μόνος μου με τις δυνάμεις μου και να μην έχω ανάγκη κανέναν και έτσι ως πολιτικός να σας είμαι χρησιμότερος διότι δεν θα με κρατάει κανένας από πουθενά. Τώρα αν δεν θέλετε να με ψηφίσετε γί´αυτό, σεβαστή η επιλογή σας, πάμε παρακάτω.

ΥΓ. Ως γνωστόν οι τηλεθεατές μου ξέρουν ότι αυτές οι εκπομπές είχαν σταματήσει. Τώρα ομολογώ σκέφτομαι μήπως Έπρεπε να της κρατήσω λίγο περισσότερο έτσι για το γαμώτο. Και φυσικά θα διαβάσω από την εκπομπή μου την κριτική του κ. Αλικακου και με βροντερή φωνή ώστε να μην ανησυχεί ότι οι τηλεθεατές μου δεν ήταν επαρκώς ενημερωμένοι αλλά αναμένω τις αναρτήσεις του για όλα τα τηλεοπτικά προϊόντα και όσα υπόσχονται. Τις περιμένω καλόπιστα.