15 Ιουλίου 2017

Το επικό «μαλλιοτράβηγμα» Σάρον Στόουν και Μαντόνα [εικόνα]

Με μία δημόσια ανάρτησή της η Σάρον Στόουν «σφάζει με το γάντι» τη Μαντόνα και της ...ανταποδίδει τους χαρακτηρισμούς περί μετριότητας.

Η αγαπημένη ηθοποιός έχει πολύ υψηλό δείκτη ευφυίας κάτι που αντανακλάται σίγουρα στην απάντησή της.

«Αγαπημένη μου Μαντόνα...Πρώτον, νομίζω ότι είναι παράλογο που κάποιος δημοσιεύει τις ιδιωτικές σας επιστολές. Επομένως δημοσιεύω και εγώ δημοσίως.
Ξέρεις ότι είμαι φίλη σου. Έχω ευχηθεί σε κάποιες προσωπικές στιγμές να ήμουν μία ροκ σταρ... αισθάνθηκα όσο μέτρια με περιέγραψες. Γνωρίζουμε και οι δύο, όπως μόνο αυτοί που έχουν επιβιώσει τόσο πολύ καιρό γνωρίζουν, ότι το να μας ανήκει η μεριότητά μας είναι ο μόνος τρόπος να μας ανήκει η δύναμή μας. Για να γίνουμε αυτό που έχουμε γίνει και δύο μας. Σε αγαπώ και σε λατρεύω. Δεν θα γίνω πικρόχολη απέναντί σου διεισδύοντας στη δική σου προσωπική διαδρομή. Σάρον».

Η ανάρτηση της Σάρον Στόουν, που δε χρειάζεται να αναλώνεται σε άσχημους χαρακτηρισμούς και λασπολογία, είναι απάντηση σε μία προσωπική επιστολή που δημοσιεύτηκε και την οποία είχε γράψει η Μαντόνα στις αρχές των ‘90. Η επιστολή αυτή απευθυνόταν στον τότε αγαπημένο της Τζον Ένος, ο οποίος πούλησε πρόσφατα την επιστολή σε δημοπρασία και με τη σειρά του ο νέος ιδιοκτήτης του τη δημοσίευσε.

Τότε η Μαντόνα είχε εκμυστηρευθεί στον αγνοημένο της τις δικές της ανησυχίες για την καριέρα της και μεταξύ άλλων είχε μιλήσει για την Γουίτνεϊ Χιούστον και την Σάρον Στόουν.

Στο γράμμα ανέφερε:

«Είναι τόσο αναμφισβήτητα απογοητευτικό να διαβάζω ότι η Γουίτνεϊ Χιούστον έχει τη μουσική σταδιοδρομία που εγώ θα επιθυμούσα να είχα και ότι η Σάρον Στόουν έχει την κινηματογραφική καριέρα που δεν θα έχω ποτέ. Όχι επειδή θέλω να είμαι αυτές οι γυναίκες, αλλά γιατί προτιμώ να πεθάνω, γιατί είναι τόσο τρομερά μέτριες και πάντα προβάλλονται σα δείγματα αρετής και αυτού του είδους οι μέτρησης επιμένουν να με ταπεινώσουν ».