20 Ιουλίου 2012

Υπάρχουν ακόμα τίμιοι άνθρωποι: Βρήκε "θησαυρό" και τον παρέδωσε στην αστυνομία

Μαθήματα ήθους και ακεραιότητας από 31χρονη υπάλληλο στο δήμο της Κω.

Ο λόγος για την Ευαγγελία Μανώλη η οποία μόλις λίγες ημέρες μετά την πρόσληψή της και εν ώρα δουλειάς βρήκε μικρό θησαυρό από κοσμήματα και τον παρέδωσε στην Αστυνομία.

Η 31χρονη υπάλληλος έχει προσληφθεί μέσω του προγράμματος Κοινωφελούς Εργασίας του ΟΑΕΔ για ανέργους, ως εποχική στην καθαριότητα του δήμου Κω. Πριν από μερικές ημέρες και ενώ εργαζόταν βρήκε κρυμμένη στην κουφάλα ενός δέντρου, στην περιοχή Ψαλίδι, μία νάιλον τσάντα γεμάτη με κοσμήματα, ενώ λίγο πιο μακριά ήταν πεταμένες οι προθήκες τους.

Η νεαρή καθαρίστρια αμέσως πήγε στο αστυνομικό τμήμα του νησιού όπου και παρέδωσε τον μικρό θησαυρό που είχε βρει.

"Όχι, δεν σκέφθηκα ούτε για κλάσμα του δευτερολέπτου να κρατήσω αυτά τα κοσμήματα. Δεν με ενδιέφερε αν ανήκουν σε πλούσιο ή φτωχό, σε κάποιον που θα του έλειπαν ή όχι, αυτό που με ενδιέφερε ήταν ότι δεν ήταν δικά μου και έπρεπε να επιστραφούν", δηλώνει η Ευ. Μανώλη στην εφημερίδα "Έθνος".

Η μητέρα δύο παιδιών 6 και 12 ετών προσθέτει στην εφημερίδα: "Μου έκαιγαν τα χέρια και γι' αυτό η επόμενη κίνησή μου ήταν να τα πάω στην αστυνομία.

Όχι ότι δεν έχω ανάγκη τα χρήματα. Τα έχω και με το παραπάνω καθώς από τον περασμένο Σεπτέμβρη δεν εργαζόμουν και συντηρούμαστε μόνο με τον μισθό του συζύγου μου και μόλις στις 9 Ιουλίου ξεκίνησα να δουλεύω πάλι, αλλά προτιμώ να μεγαλώνω τα παιδιά μου με αξίες και αρχές. Δεν θα μπορούσα να τα δω στα μάτια αν τα κρατούσα. Δεν μετάνιωσα και ούτε πρόκειται να αλλάξω γνώμη και στο μέλλον για το ότι συνέβαλα τα κοσμήματα αυτά να επιστρέψουν εκεί όπου ανήκουν".

"Όλοι, το 80% γνωστών και φίλων, μου έλεγαν... βλακεία σου που τα παρέδωσες μέσα σε αυτή την οικονομική κρίση, αλλά εσύ δεν είσαι άνθρωπος που θα κρατούσες ξένα πράγματα και αυτό με κάνει διπλά υπερήφανη", τόνισε.